woensdag 16 mei 2012

Nog wat in te halen...

Als ik kijk naar de laatste keer dat ik iets voor de uitdaging 1 kledingstuk per maand heb gepost, moet ik me diep schamen...ik heb helemaal niet stil gezeten maar het kwam er niet van om het te bloggen. Bij dezen begint mijn inhaalslag!
Vest met ritssluiting van badstof tricot. 

Dochterlief heeft zelf de kleuren voor de geborduurde poes uitgekozen en ik vind 'm super!

 Patroon vest: Ottobre
Borduurpatroon: Mauz van Kleiner Himmel


Erbij een rokje van ribcord. Zowel de tailleband als de zakken zijn tegengevoerd met roze ruitjes. 
Het rokje sluit met een rits en kamsnaps middenvoor.
 Het rokje had nogal de neiging tot afzakken dus heb ik achteraf 
de tailleband nog voorzien van knoopsgaten-elastiek zodat deze nu verstelbaar is. Ideaal!

Patroon rokje: Ottobre

En het totaalplaatje!
Dat was het voor januari en februari!

Geen opmerkingen: